Bejelentkezés
elfelejtett jelszó - regisztráció

Alkotó: Cof666
Alkotások száma: 134
Regisztrált: 2004-07-22
Belépett: 2013-04-30
Publikált rovatok
Képgaléria
-Rajzok (18)
-Tattoo (33)
-Fotók (18)
-Digitális alkotások (65)
Feltöltve: 2007-12-12 16:44:56
Megtekintve: 2753
Bizarre Creation Of Venice
Első teljes digitalis olajfestményem amelyet csak olajjal csináltam a programon belül.Miután teljes egészében elkészült szerettem volna egy kissé a digitális művet a valóságosság irányába forditani.Ehhez hivtam segitségül a Photosop-ot amellyel ráraktam egy realisztikus vásznat,mert a beépitett szürő nagyon mű volt és egy igazi képkeret fotójával ősszegyúrtam.Ez igazából kisérleti jellegű volt,de nekem nagyon megtetszett igy és ezért ezt a verziót aktiváltattam ide fel.Természetesen megvan az eredeti modósitás nélküli is,de nem akarom kétszer két verzióban feltenni.Várnám a véleményeteket,hogy milyen igy ahogy most itt van.A kép megfestése kb 20 órát vett igénybe.
Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy regisztrálj!
2008-05-20 13:07:46
Neked is köszönöm.....
2008-05-20 12:55:03
EEyha ez nagyon szép finom aprólékos lett! /semmi horror+vér/ az tetszik benne nagyon h. nehéz eldönteni ez most digi vagy kézi NAGYON FASZÁS AHOGY IMITÁLTAD A FESTŐVÁSZON FELSZÍNÉT!! /bocs de a képkeret nekem furi kilóg én azt is +festettem volna talán/ de nagy GRAT!
2007-12-18 08:58:38
Köszönöm.Nem használtam szürőt.A festett kép fölé lett egy vászon textura húzva.
2007-12-17 18:21:18
Üdv! Brilliáns! Első ránézésre nem is jön le hogy digitális.... :)
egyedül talán azok a vízszintes nagyon nagyon halvány csíkok árulják el.... gondolom valamelyik szűrő "zaja". Tetszik :)
2007-12-17 09:24:24
Köszi.Örülök annak hogy magávalragad ;-))....
2007-12-16 11:14:35
Nagyon magával ragadó!
2007-12-15 09:28:36
Ok most már megtudtam ;-))) Elküldtem neked abban a méretben amelyben dolgoztam rajt és még birta az ócskavas ;-))) Ha nem megy át véletlenűl jelezd és akkor csak neked felrakom ide addig ameddig leszeded.Utánna természetesen törlőm a galériámból a keret nélküli nyers verziót.Használd egészséggel....
2007-12-14 21:55:04
Szia Cof!

Dehát tudod az e-mail címem! Egyébként meg én úgy vagyok vele, hogy az egyéni beállításokat használom, és nekem holmi Pohotoshop, vagy akár Corell ne számolgasson, azt bízza csak rám!:-)))

Üdv: Hajcihő
2007-12-14 20:21:18
A méreteket a photoshop számolta nem én ;-))
2007-12-14 20:20:39
Köszi ha gondolod add meg az e-mailod és a teljes felbontásában átküldöm neked.Igaz az még vászon nélküli nyers verzió.Meg egy ideig dödögni fog vele a levelező progi.Ne is emlitsd a sugárhajtóművet,ha apám annak idején engedi akkor most valószinűleg vadászpilóta vagyok.Igy csak vitorlázó szakszóm van:(((De az is repül ;-)))Mondjuk annak a tiltásnak lett ez a következménye.Ha azt csinálnám ezt akkor biztosan nem....Mégegyszer köszi..
2007-12-14 18:19:22
Szia Cof!

300 DPI-n az 1200x958 pixeles kép a 10 cm. 96 pixellel 31,75 cm.
És nem akartam kinyomtatni, hanem ki is nyomtattam. Igaz, csak A/4-es lapra, hogy megnézzem, milyen. Hát qrva jó, csak éppen a kép méretei okán nem az igazi, no meg egy művészeti alkotásnál kényes vagyok a képminőségre, és ez csak egy sima, de jó reprodukció színvonalát üti meg.

Ami a vászonra nyomtatást illeti, az enyhén szólva nem olcsó, kb. 80-120 ezer között lehet egy 91,5-ös képnél, haveri áron.

(Viszont ahhoz nem kell a keret, mert azt már érdemes rendesen bekereteztetni!)

Amit írtam a tervemről - magánban - ott gondolkodom egy ilyen speckó lézerplotterben, és abban is, hogy egy nagyteljesítményű Indigo szervert is bedobok, és adnánk munkára Indigo munkaállomásokat, egyedi hozzáféréssel. Na az tutira elég BÁRMILYEN grafikai munkára!

Az egy őrült hardver és szoftver! Hogy érzékeld: Real time -ban, és full size-ban képes leképezni egy komplett sugárhajtómű koszorúsor pörgési animációt!

Közben pedig szabadon szeletelheted, metszheted a képet és változtathatod a megvilágítás szögét, színét stb, vakamint a hajtómű anyagát és egyéb paramétereit is! Ja! A forgási sebesség úgy 24 ezer fordulat/perc! Durva mi?

Igaz, hogy nem olyan olcsó ( :-D), mint amit te írtál, dehát üsse kő!:-D

Azé' juszt is teccik a műved! Csak, hogy tudd!

Üdv: Hajcihő

2007-12-14 14:22:54
Nem is vagy gonosz.A nyomtatási árat tudom mivel az egész üzlet belseje igy lett megioldva.És tényleg dobtuk az ártól a hátast.Ez 300 Dpi-ben készült és 3141X2405 pixel felbontású volt az eredeti.A vászonban teljesen igazad van.A kép további méretei 300 dpi-n csak 10cm volt a fizikális mérete a képnek.Ennél nagyobb felbontásban és méretekben ezzel az ócskavassal nem lehet dolgozni,mert azonnal lefekszik ;-)))De egyenlőre ez van és még ennek is örülök.Ha lessz elég zsé akkor bizony nem fogom sajnálni a pénzt az abszolut high tech grafikai gépre ami mellesleg a legolcsóbb is 1,5 milla és akkor még a spec támogatókártya még egyszer ennyi.Az szerintem már nem feküdne le.Köszönöm az észrevételed.Talán ki akartad nyomtatni a faladra????? ;-))))
2007-12-14 13:22:48
Szia Cof!

A kanavász hiába fotózott, ha nem megfelelő, és ha nem a kép arányaihoz mérten van beállítva! A legnagyobb gond minden ilyen esetben az, hogy előre el kell dönteni, hogy MEKKORA is a kép a valóságban? Ez két összetevőből, a négyzethüvelykre, ha van metrikus átszámításod, akkor négyzetcentiméterre átszámított pixelből, valamint a kép szintén pixelből átszámított tényleges méretéből áll.
Ehhez tudni kell, hogy a kanavásznak mennyi a VALÓDI szövésszáma négyzethüvelykben, vagy négyzetcentiben, és ezt kell arányosítani.

Ez a képed például, 1200X958 pixeles, ami szabványos 96 pixeles felbontásban 12,5X9,979 hüvelyk, azaz 31,75X25,347 cm valóságos méretű.

Vagyis, ehhez a mérethez képest kell tudnod a kanavász szövetsűrűségét, és így kell azt a képmérethez képest beállítani!

Azt ugyanakkor nem tudom,hogy a festés közben mekkora volt a munkafájl pixelmérete, mert ha ettől eltérő, akkor az arányokat ott kell meghatározni, és azután az már együtt változik, a végleges rögzítési mérettel, tehát az arányai rendben lesznek.

A következő lényegi kérdés az, hogy a 96 pontos rasztersűrűség elégséges-e a festmény minőségű felbontáshoz nyomtatásban egy közel 32 centi széles,és 25 centinél magasabb kép esetében?

Ha nem (márpedig valószínűleg nem), akkor nagyobb felbontásban kell a képet készíteni. Mert ebben a felbontásban egy képpont mérete: 0,026 centiméter, azaz baromi nagy, következésképpen a kép eredeti méretében kinyomtatva, raszteressé válik.

Tehát a kép teljes pixelszámát meg kell növelni a nyomtatott képminőség érdekében. Ez így néz ki 300 pixellel, ami egy BMP-s nyomtatási lehetőség maximuma: 4458X2993 pixel.

Ebben az esetben az egyes képpontok mérete már 0,00832 cm-re csökken, ami egy elfogadható minőségű munkát eredményez.

Látod, mi mindenre kell gondolni, egy ilyen melónál?:-D

És akkor még nem mondtam el a "legszörnyűbbet": Ez a kép a maga aranyblondell keretében - szerintem - valóságosan akkor mutat a legjobban, ha 95,25X76,041 cm méretű, azaz a jelenlegi méret háromszorosa, mert ekkora egy VALÓDI festmény átlagos mérete!

Viszont, ha a pixelszámot nem növeled a háromszorosára, akkor megint csak a kb. 96 pixeles felbontást kapod. Következik ebből, hogy a 0,00832 cm-es képpontméret megtartásához, legalább 900 pixeles felbontással kell dolgozzál! Ugyanis csak az ad valósághű rasztermentes képet a nyomtatásban. Mégpedig, mint a felbontás minimuma!

Bizony a valódi, minden igényt kielégítő nyomtatási minőség az 1200 pixel!

Következik mindebből, hogy abban kell az alkotást létrehozni, abban kell a behívott tárgyak arányait beállítani, és végül - ha egyszer kinyomtatod - olyan berendezéssel (és itt csak lézeres plakátnyomtató jöhet szóba) kell kinyomtatnod, amelyik képes az 1200 pixeles fotorealisztikus minőségre!

Még "gonoszkodom" egy kicsit: VAN olyan nyomtató, amelyik képes kanavászra nyomtatni, tökéletes minőségben. (Azt, hogy ez mennyibe kerül, most juszt sem írom ide, mert hanyatt esnél az ártól.:-D)

Nos akkor pedig NEM KELL kanavászt felvinned a képre, merthogy az rajta lesz az igazi kanavásztól!:-DDD

Jujj, de gonosz vagyok!

Üdv: Hajcihő

2007-12-14 09:24:49
Köszönöm.Örülök neki,hogy kezd jellemző lenni a melóimra a képek kivitelezése....
2007-12-13 22:48:35
Leginkább az tetszik a képen, hogy tudsz a jól bevált témák mellett újat is mutatni. Nemcsak a témaválasztásban, hanem a színvilágban is. De attól függetlenül elsőre levágnám, hogy te csináltad a képet, már csak a kivitelezés minősége miatt is:) Fasza!
2007-12-13 10:04:57
Neked is köszi memento...
2007-12-13 10:04:16
huh most kicsit pirulok.Mindenkinek nagyon köszönöm a véleményt ismét erőt adtatok vele a folytatáshoz!!!Hajci a vászon ez esetben nem beépitett ps szürő hanem egy ftozott vásznat huztam rá a képre.A 3d programokhoz sajnos még nem értek,de egyetértek azzal amit leirtál mert tudom,hogy működik.Újabb tanulás ;-))) Ez van folyamatosan tanulok...Chilli igen tudom,hogy tőlem szokatlan ez a megfogalmazás de van még a tarsolyban meglepő dolog.Ami ha megvalósitásra kerül akkor a painter program lehetőségeinek maximális kihasználására irányul egyenlőre.Remek előtanulmányok ezek a 3d programokban a majdani anyag és textura megjelenitésekhez.Igen a látásmód is fejlődik és alakul remélhetőleg nem akad el egy bizonyos szinten.Erősen törekszem,ennek érdekében.Az meg nagyon megtisztelő számomra hogy egy ekkora festő munkái jutottak erről a képről eszedbe.Köszönöm mégegyszer mindenkinek...
2007-12-13 08:10:14
Hali Cof! Csuda jó lett ez a kép is. Tőled már-már szokatlan, de így talán mégnagyobb élményt nyújt. Nekem első pillanatra egy hatalmas, talán az utolsó reneszánsz ember munkái jutottak eszembe, és ő nem más, mint Szász Endre. Nagyon nagy tisztelője vagyok és szeretem a képeit...
Egyre jobbak a digitális cuccaid, egyre szélesedik az a spektrum, amit megmutatsz nekünk és ez nagyon szép dolog. Az is nagyon értékes, hogy ennek a fejlődésnek Mi vagyunk (talán) az első tanúi.(!!!!) Az tőlt el engem örömmel, hogy nálad a fejlődés már nem a rajztudás szinvonalának a javulásával lesz érzékelhető, hanem a látásmódban és a témák megfogalmazásában. Nagyon kiváncsian várom a folytatást, mert hatalmas élményt nyújt számomra. No, meg persze rengeteg inspirációt adnak a munkáid, meg a hozzáállásod!
Üdv.: Chilli
2007-12-13 01:37:43
Szia Cof!

Naszóval. Az az átkozott kanavász a bűnös! A büdös életben nem lehet egy normálisat csinálni belőle. A kanavásznak ugyanis MINDEN festmény alatt, az a tulajdonsága, hogy a szövése árnyékot vet. Ezek a számítógépes műizék, pedig nem, vagy nem megfelelőt.
Megoldás: Szkennelj be egy VALÓDI A4-es darabot, és annak egy odillő pixelszámú darabját (kroppold a méretet) - az összes általad használt programba - tárold be a megfelelő tárba. Ráadásul megteheted, ha olyan a progi, hogy különböző méretű, vagy pixelszámú darabokat nyomathatsz be.

Megteheted, hogy 3D progival plasztikusabbá teszed, és akkor ugyanarról a darabról két-, vagy többféle mintád lesz!

Rámehetsz térárnyékkal, hogy erősítsd a hatást, stb.

El is forgathatod 45 fokkal, és az akkor egy újabb sorozat.

Esküszöm rá, hogy ezerszer jobb az, amit te magad csinálsz meg a legnagyobb felbontással, mint amiket a progik tartalmaznak!

Más: Az olajfesték fraktúrája. Tudjuk, hogy az olajfestéknek nem csak a színe, hanem a felhordás vastagsága is adja az egyéni karakterét az olajfestményeknek.

Érdemes kipróbálnod, hogy az egyes árnyalatokat RGB-vel szétbontod, adsz nekik 3D-t, térárnyékot, stb, és utána Layerrel felteszed a felületekre az éppen plasztikusabbnak szánt színt.
A 3D-ben pedig minden árnyalat plasztikusságát egyedileg megválaszthatod.

Na meg azt is, hogy mindegyik árnyalattal akarsz-e játszani, avagy nem.
Továbbá akár részterületeket is kijelölhetsz, ezzel még nagyobb felületi dinamikát adva a képnek.

Minél részletesebben oldod meg a dolgot, annál plasztikusabbá válik a kép maga! Persze ízléssel, és óvatosan kell vele bánni, de jó trükk. Csak éppen sok gyakorlás, magyarán rutin kell hozzá.

Na. Ezek vannak, meg a rózsaszín bárányfelhők!:-D

Üdv: Hajcihő

2007-12-12 23:57:22
Ejha...jó lett! Teccik! Szerintem jó a baloldali fehérség - nyugtatja a szemet ;)... a csupa zöld és a vakító aranykeret miatt....Velencei karnevál....akkor akár még egy férfi is megbújhatott az öltözék alatt. :D Gatulálok szép munka, bár nekem a falóságos olajképek jobban bejönnek, ...a digi munka egy kicsit ridegséget áraszt. üdv.
2007-12-12 22:52:16
Azért rendkívül hatásos. Vissza is kellett jönni még egyszer. (de megnézném, a vázlataid, meg azokat a műveket, amik félkész állapotban vannak. :)
2007-12-12 21:02:05
Ja még annyi, hogy várom a következő ilyesmit. :)
2007-12-12 21:00:08
Nagyon jó lett! Leszedtem a gépre és megnéztem nagyobb méretben is. Teljesen sikerült olyan hatást elérni, mintha vászonra, és olajjal készült volna. Nekem főképp a Textiliák megoldása az alak nyaka körül, és a nő tetszik. Igazán ütős lett. Talán a bal oldali fehérségbe bele vittem volna még foltokban minimális hasonló árnyalatú zöldes színt, mint ami a kép bal oldalán található. Az még jobban kihozná az arcot. De így is tökéletesen szép kép lett. Gratula!
2007-12-12 18:04:15
Ird meg,várom bár javitani sohasem javitok egy már befejezettnek tekintett képemen,de a következőnél lehet hasznát venném.Tervben van még pár beteg velencei karneváli maszk.
2007-12-12 17:59:22
Továbbra is van bennem annyi gonoszság, hogy kritikusan nézzelek, hát jól vigyázz!:-D Ennél a műnél is tudom, hogy mi az, amin finomítanék (nem változtatnék!), de - mert nem zavaró - nem tettem szóvá.
Persze, ha kéred, akkor megírom, hogy mi az, és tudom, hogy kb. egy-két órai szenvedéssel, ki is tudod javítani.:-DP

Üdv: Hajcihő
2007-12-12 17:06:05
huhhh ez gyorsan jött.Nagyon szépen köszönöm,és külön örülök,hogy elnyerte a tetszésedet.Pedig tudom,hogy kritikus szemmel tekintesz minden művemre amit felteszek,De ez igy is van jó.És azt hiszem ez már siker ha elnyertem a tetszésedet a művemmel....Továbbra is várom a kritikáidat irányomban...
2007-12-12 17:01:43
Na véééégre!!!!! Ez teljesen tökéletes! Minden szempontból a topon van!
Jól van öreg! Tökéletes témaválasztás, kivitelezés, színek, arányok, érzelmek, ahogy kell! Teszek rá magasra, hogy milyen technikával készítetted! Ki a fenét érdekel a különféle tudósokon kívül, hogy pl. Murillo hogy törte, keverte és fixálta a siennai vöröset?

Ez festmény, oszt jónapot!

Gratulálok!

Üdv: Hajcihő