Bejelentkezés
elfelejtett jelszó - regisztráció

Alkotó: Lelkes
Alkotások száma: 1408
Regisztrált: 2004-05-15
Belépett: 2014-01-11
Publikált rovatok
Irodalmi rovat
-Gyermekrovat (Mesék) (278)
-Egyéb prózai alkotások (471)
-Mese (64)
-Gyermekrovat (Versek) (111)
-Versek (430)
Irodalmi kritikák
-Verselemzések (1)
Feltöltve: 2009-04-23 09:58:24
Megtekintve: 7887
A Holocaust Nagy Tagadója
A Hidegfrontharcunk Forrónyilai c. testvéries lap interjút készített vitéz Görbebubahubay Gedeonnal, a Holocaust Nagy Tagadójával.Az interjút testvériesen megosztották-szétosztották az interneten kívácsiskodókkal, és - a megnevezett lap engedélyével - én is közzéteszem.
Riporter: - Te, kedves Gedeon, tudom, régóta tanulmányozod a liberálbolseviki hazugságok ördögi rendszerét.A Hazugságok Hazugsága, mint írod A Nemzetvezető Szent Eszméi című könyvedben, a Holocaust, amely nem úgy volt, ahogyan Hitler és a Harmadik Birodalom ellenségei hirdetik, hanem egészen másként.Elárulnál néhány részletet a Nagy Holocaustos Összeesküvésről, amint könyvedben nevezted?
vitéz G.G.: - Természetesen.Holocaust nem volt.Nem hol volt, hol nem volt, mint a mesében, hanem az egész csak mese.Bolsevik kitaláció.A meztelen igazság az, hogy a zsidók nagyon szerettek volna elutazni Nagynémetországba, hogy ott pénzt szerezzenek további tőkefelhalmozásaikhoz.Ám, a rájuk jellemző fukarsággal, meg akarták takarítani az útiköltséget.A nagylelkű hitleri Németország utazási lehetőséget biztosított nekik, ingyen.
Riporter: - Egyes rágalmazók szerint marhavagonokban...
vitéz G.G.: - Csupán arról van szó, hogy, a jelentkező zsidók nagy száma miatt, nem jutott mindenkinek első osztályú kocsi.Ám a vagonok nem voltak marhavagonok, mivel azokban - előzőleg - nem csupán marhákat szállítottak Nagynémetországba, hanem magyar búzát, birkát, zöldségféléket és másféle jóféle dolgokat.Ha egy vagonsorban olykor csupa hülye utazik, attól még nem beszélhetünk "hülyevagonról"...ez egyszerűen nevetséges!
Riporter: - Megátalkodott liberálisvörösök és szekértolóik azt is híresztelik, hogy a vagonokhoz - nevezzük ezeket túravagonoknak - csendőrök kísérték ki a zsidókat az állomásra...
vitéz G.G.: - Ez is szemenszedett hazugság!A derék, szolgálatkész csendőrök emlékének meggyalázása.Ők hazafias parancsra, de hivatalos udvariasságból kísérték ki az állomásig a zsidókat, az öregek és gyermekek helyett még azok csomagjait is vitték.
Riporter: - A német munkatáborokban sem azok a mostoha körülmények uralkodtak, mint amit a II. világháború után, a XX. század második felében, a megtévesztő tankönyvekben leírtak?
vitéz G.G.: - Dehogy!Ilyen iszonyúan sok embert, persze, az önfeláldozó Nagynémet Birodalom sem tudott luxusszállókon elhelyezni, de mostoha körülmények nem uralkodtak a táborokban...Hitler nem is hagyta volna, hogy német földön a körülmények uralkodjanak a német nép helyett!
Riporter: - Egyes történészek azt állítják, hogy nagyon sok zsidó lelte halálát
ezekben a táborokban..Mennyiben tudnak számolni ezek a magukat történészeknek nevezők?
vitéz G.G.: - Történetesen nem nagy észek, bár történészeknek mondják magukat, ha megengeded ezt a szóviccet.Annyira nem tudnak számolni, hogy befoghatják a szájukat, de ha nem teszik, - mi majd befogjuk, ha az Új Időt kifogjuk, az Új Időszámítást!Nagy táborban természetesen nagy a pusztulás, nem úgy, mint a kicsiben, mivel az ember halandó.Nincs olyan tábor, - nevezzük akárminek! - ahol az emberek örökké élnének.No és mennyien akartak egy új, szuperkarcsú divattest-ideált megvalósítani közülük, ezért azután sokan túlzásba vitték a böjtölést!Az ilyen divatmániákat mindig a zsidók hozták be, ők terjesztették.Hitler sok mindent adatott nekik: szállást a fejük fölé, ingyen gázt, ingyen sorakozási tornagyakorlatokat a jó levegőn...Még a kutyás vagyonőröket sem kellett fizetnük, mint manapság a mammutcégeknek, a Nagynémet Birodalom ingyen őriztette a szállásukat!
Riporter: - Kedves Gedeon, mi kellene ahhoz, hogy a világ megismerje az igazságot a sohsemvolt holocaustról?
vitéz G.G.: - Elsősorban kitartás, hazafias összefogás.Mi tudjuk kiknek kellene összefogni és kiket kellene összefogdosni, hogy utóbbiak ne legyenek széjjel!Ha mi jutunk hatalomra, majd meglátjuk, hogy ki mer - az igazságunkkal szemben! - holocaustról fecsegni, felelőtlenül!Mi utóbbiakat felelősségre fogjuk vonni, először rágalmazásért, utána hazafiatlanságért, még utána pedig szégyenletes ostobaságukért.Mi tudjuk, hogy ki a magyar, - és ki nem.A szomszédom - nem mondom ki a nevét személytelenségi okokból! - például nem átallotta kijelenteni: a családjából senki sem tért haza a második világháború után Nagynémetországból, és nem néz elveimre jó szemmel. Egyébként az illető folyton a demokráciáról papol, de arra nem gondol: a Nagynémet Birodalom senkit sem kényszerített hazatérésre.Aki ott akart nyugodni, mármint német földön, nyugodhatott.
Riporter: - Köszönöm, lapunk olvasói nevében is, hogy megosztottad velünk eddigi felfedezéseid a nemlétező holocaustról!Egyre többen gondolkodnak Hozzád, hozzánk hasonlóan...Csak ilyen hazafiasan történelmi gondolkodással lehet naggyá ezer évet is túlélt országunk!

(2009)
Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy regisztrálj!
2009-04-29 09:50:22
Kedves fefo!

Köszönöm a hozzászólást!Természetesen ha a harmadik évezredről van szó, akkor bizakodók is lehetünk egy "jobb világban", egyébként a történelem gondos áttekintése is hasonló bizalomra ad okot (többször írtam már erről), én csupán azért vagyok óvatos, mert a "belátható időtávlatban" viszont nem látok okot bizakodásra a világban, ha pedig ott nem látok, miként láthatnék ebben a kis országban, amelyik nem függetlenítheti magát a világtól, de még ráadásul nagyon kevés jelét adja egy értelmesebb, becsületesebb gondolkozásnak?
A múlt - így a XX. század egésze - nagyon sok embert érintett és érint közvetlenül vagy közvetve.Bizakodó azért nem vagyok a jelenlegi hazugságáradat "belátható időn belüli" megszűnésében, mert ezt több minden tartja fenn, többek között: 1. becsületesnek korántsem mondható, de nagyonis reális érdekek (kül- és belföldi érdekek), 2. a társadalom jelentős rétegeinek megdöbbentő tudatlansága, 3. az a - bizonyos fokig méltánylandó - "tanult gyávaság", amelyik szintén nagyonis érthető, valamint ezek keveréke és más tényezők. Eredetük ugyan elsősorban a társadalmi rendszerben keresendő, de fellelhetőek a gyökerek az "emberi szerkezet (lélek)" hibáiban is, amelyek gyökerei elsősorban szintén "történelmiek".
Korántsem csak a holocaust-kérdésről van szó, hanem a többi történelmi eseményről való hazudozásokról, féligazságokról is!
Már gyermekkoromban (gimnazistaként) olvastam Rónai Ernő ÖRÖK SZÉGYEN című könyvét (1946 vagy 1947 körül adták ki, a kiadás évszámára ennél pontosabban nem emlékszem), ez a hitleri haláltáborok áldozatairól eredeti fényképeket is közölt.Ettől függetlenül olyanokkal is találkoztam, én is, akik családjuk révén is érintettek voltak e nagy népirtásban, amelyet azóta több is követett a világban.
A múltbeli történelmi események tárgyilagos értékelése, megközelítése (bármilyen társadalmi rendszerről legyen is szó!) nem vádaskodás miatt fontos, dehogy! Azért VOLNA fontos, hogy
a társadalom tanuljon ezekből, jót, emberiességet tanuljon.Tudom, hogy ez "belátható időn belül" nem várható el, de azért - szatíráimban célzok rá - a jelenlegi primitív hazudozást legalább mérsékelni kellene, mert nem csupán tragikus, hanem szégyenletes és nevetséges is!

Üdvözlettel: Miklós (Lelkes Miklós)
2009-04-29 07:56:01
Kedves „lelkes” és minden kedves hozzászóló. !
Olvasva ezt a polémiát, amit e remek szatíra váltott ki, úgy érzem, nekem is szólnom kell. Szemtanú vagyok, - mint már néhány helyen, a blogomban és egyéb írásaimban is elmondtam gyermekfejjel éltem át a második világháború végét és viszontagságait (7 éves voltam)... Azt hiszem a legtisztább szellem, az igazi „fehér lap” a gyermeki lélek; őszinte igazságérzetével és igazságkeresésével. A holokauszt, a fajüldözés, nem érintette közelről a családomat, lévén, hogy felmenőim között nem volt e sorsüldözött fajból kimutatható egy sem. (Annakidején – bizonyos állami hivatalokban - ezt keményen igazolni kellett!) De láttam!
A házunkból vittek el egy családot, - kislányuk az én korosztályom volt. Nem tértek vissza! Láttam a halálmenetet. Személyesen láttam a végtelen szenvedést és megalázottságot. Tudom, hogy emberi tulajdonság a bűnbak keresés. És nagy megkönnyebbülés – a személyes életünkben is – ha sorsunk, kudarcaink, szenvedéseink magyarázatára rajtunk kívül álló okokat találunk. Rögtön áldozattá válunk, akik sértett haraggal fordulnak a „bűnbak felé” hiszen ő tehet mindenről. Hát igen ilyen az emberi természet, (amin jó lenne mielőbb változtatni).
SZERINTEM A HOLOCAUSTOT NEM SZABAD SOHA ELFELEDNI AZ EMBERISÉGNEK, AMIKÉNT A SZÖRNYŰSÉGES HÁBORÚIT, MÁS NÉPEK LEIGÁZÁSÁT, DE A LEIGÁZOTTSÁGOT SEM !!!
Nem kiált itt senki megtorlást, bosszúállást, csupán az emlékezést kell éberen tartani. Figyelmeztetésül, hogy soha ne feledjük: az Emberiség minden háborúja, minden gyilkosságra alkalmas fegyvere, módszere és tana az ÖNPUSZTÍTÁS eszköze!!! Mint gyógyíthatatlan idealista hiszem, hogy a harmadik évezred meghozza a fordulatot. Már most is látom jeleit az ébredező akaratnak, a jóra hajlásnak, hogy a problémákat, ellentéteket, bajokat nem öldökléssel, elvakult, pusztítani vágyó szenvedéllyel, hanem megértésre hajló tárgyalásokkal, a szabad és nyitott szellem bölcsességével (un. diplomáciai eszközökkel) igyekeznek a nemzetek megoldani. (Persze, tudom hogy a harmadik évezred is ezer évből áll ! ) Köszönöm, hogy szólhattam.
Tisztelettel a szerző és minden hozzászóló iránt : fefo
2009-04-28 12:17:07
Kedves "vendég"!

Teljesen igaz, egyetértek: a múltat nem vádaskodások miatt kellene helyesen, szépítések nélkül értelmezni, hanem azért, hogy a jelen tanuljon belőle, s ez a tágabb közösség, az ország hasznára legyen.
Most még a jelen - legtöbbnyire - nem tanul belőle, hanem inkább egyes csoportérdekek miatt kihasználja-felhasználja.Noha gyermekkorom óta tanulmányozom a társadalmat, és sohasem nézegettem "rózsaszínű szemüvegen át", mégis megdöbbent az a ripacsság, hazugságáradat, szégyenletes primitívség, ami napjainkra annyira jellemző.Tréfás-szatírikus írásaimban erre igyekszem rámutatni.

Szívélyes üdvözlettel: Miklós (Lelkes Miklós)
2009-04-27 12:32:32
Kovetkezetesen kiter a kerdesek elol. Miutan megmondta, mit ert holokauszt-tagadason ,elmondom mi a velemenyem. Enelkul minden tovabbi "eszmecsere" felesleges es ertelmetlen.

UI: A kozles igy is pontatlan. Esetleg "a magyar irodalom a kezdetektol napjainkig nem mentes a tarsadalmi vonatkozasu temaktol" kijelentes allja a helyet.
2009-04-27 12:18:31
Kedves Elend!

1. Jó volna, ha figyelmesebben olvasna.Nem azt írtam, hogy egy-egy alkotásnál nem lehet megkerülni a társadalmi kérdéseket, hanem azt: IRODALOM (!) nem létezhet a társadalom jelenségeinek figyelmen kívül hagyásával.Erre olyan sok példát talál a világ- és a magyar irodalomban, hogy nem is látom szükségét tovább bizonygatni.

2. Az említett írás: szatíra.Ha valamilyen részletével nem ért egyet, akkor azt a részletet pontosan meg kellene jelölnie, különben nem lehet tudni: mire gondol tulajdonképpen?

3. Történelmi események pontos dokumentálása minden oldalról meglehetősen ritka, de a magam részéről azt tartanám egyenes válasznak, ha megírná: miként vélekedik a holocaust-tagadásról, továbbá mint értelmezi a holocaust fogalmát.Azt már viczelek-nek is megírtam: én nem értek egyet azzal, hogy a holocaust-tagadással szemben büntetőjogilag lépjenek fel. Sokkal inkább célszerű volna szégyenletes ostobaságként kezelni (a többi, hasonló ostobaságokkal együtt, utóbbiakat most nem kívánom részletezni!)

Üdvözlettel: Lelkes Miklós
2009-04-27 11:36:28
1. Ezek szerint pl. egy tajleiro vers nem tartozik az irodalomhoz. Velhetoen ravilagitottam a kijelentese pontatlansagara.

2. Utananeztem. Epp ezert kerdem. Szeretnem latni milyen hajoban evez a kedves iro.

3. A velemenyem az, hogy irasa olyan temat pedz, amirol mar szamtalanszor bebizonyosodott, hogy kielegitetlenul dokumentalt, kusza tortent, es feligazsagokra epul. Miutan nem valaszolt egyetlen kerdesemre sem, nem tudom megallapitani, mi vezette arra, hogy egy ilyen munkat toltson fel; erdekelnenek a keletkezes korulmenyei.
2009-04-27 11:16:51
Kedves Elend!

1.) HA időnként olvassa a klasszikusokat, akkor rájöhet: a társadalomról vallott nézetek nélkül NEM LÉTEZHET irodalom.

2.) Azt, hogy mi a holocaust-tagadás, nem magyarázom meg Önnek, DE javasolom: nézzen utána a fogalomnak!

3.) Viczelek hozzászólása, mint megírtam neki, NEM írásom tartalmára vonatkozott, hanem más, KÜLÖN (!) kérdéseket vetett fel, amelyek megbeszélése hozzászólások keretében nem célszerű.Írásaim igazság-tartalmáért viszont mindig vállalom a teljes felelősséget.

4.) Ha írásom tartalmáról van véleménye és azt mindenképpen meg akarja írni, akkor tegye AZT (akár belső üzenetében!), így véleménye csak sejthető, utóbbi nem vall nagy bátorságra, szerintem.

Üdvözlettel: Lelkes Miklós
2009-04-27 08:22:38
viczelek sok jo kerdest tesz fel. En csupan meg kettovel jarulok hozza a temahoz.

1. Ez az iras miert nem politikai toltetu, illetve miert nem ellenkezik az Artagora szabalyzatanak azon pontjaval miszerint politikai tartalmu muveket nem aktivalnak?

2. Mi a holokauszt-tagadas?
2009-04-26 09:27:53
Kedves viczelek!

Az előbbiekben említett könyv címe helyesen: Hitler bizalmasa voltam.Utóbb láttam, hogy az utolsó szó lemaradt.

Üdvözlettel: Miklós
2009-04-26 09:25:07
Kedves viczelek!

Személyes megbántásról a legtávolabbról sincs szó, sem részedről, sem részemről, ilyennek még szándéka sem merült fel bennem.Mindössze arról van szó, hogy amit leírok, annak igazság-tartalmáért vállalom a felelősséget.Te sem gondolhatod komolyan (és szerintem nem is gondolod!), hogy a holocaust tagadása értelmes megnyilvánulás.Más kérdés, hogy én nem büntetném, mert az csak olaj a tűzre, az ilyen kérdéset másképpen kellene rendezni, HA a társadalmi rendszer valóban rendezni akarná.
Amit hozzászólásodban felvetettél, azok KÜLÖN (!) kérdések, annál bonyolultabbak, mint hogy egy hozzászólásban meg tudnánk tárgyalni.Ha már éppen a Don-kanyart is említetted, úgy érzem, e tekintetben is a lényegre mutattam rá A DON-KANYAR c. versemben.
HA esetleg nem olvastad volna, szíves figyelmedbe ajánlom Hermann Rauschning Hitler bizalmasa c. könyvét, 1939-ben (!) jelent meg először, Párizsban.

Üdvözöl: Miklós (Lelkes Miklós)
2009-04-26 08:47:37
Kedves Miklós! Nem egy kis élt érzek a válaszodban.
A Lepsényi cím elírásért utólag is, újból, elnézést kérek. Sajnálom. Szerencsére voltak akik odataláltak, és mikor kiderült a tévedés, táblát raktunk ki a ház elé. Csak néhány házat tévedtetek. Valóban Nagyon sajnálom!



Nincs többféle igazság, CSAK EGY, írod a válaszodban. De vajon miért gondolja mindenki, hogy csak az övé az egyetlen , a megfellebbezhetetlen. Én egyszerűen másként látom, nekem egyszerűen fenntartásaim vannak, különösen ennek a népcsoport vezetőinek , hangadóinak az igazmondásával kapcsolatban. Meg pláne a népvezérek, a nagy igazságokat megmondók szavaival szemben. Persze, össze lehet keverni dolgokat, de nem gondolom , hogy Te ne értetted volna az én hozzászólásom lényegét. Még ha sokkal-sokkal kevésbé is tudom azt oly ékes, és irodalmi, módon megfogalmazni , mint TE.
Miklós köszönöm figyelmedet, téged megbántani semmi képen nem volt szándékom, hiszen tisztelőd vagyok. De ha megengeded részemről nyilvánosan ezt a beszélgetést befejezem, mert szerintem a Nagy Testvér képes és még egy művészeti portálon is figyel))
( Orvell 1984, hát azt hiszem erről is jót beszélgetnénk)

Üdvözöllek,nagy tisztelettel: Viczelek( de nem mindig)
2009-04-25 18:11:25
Kedves viczelek!

Elnézésed kérem, - no nem válaszom tartalmáért, hanem az abban levő néhány elütésért, ám internetes kapcsolatom döglődik, így gyorsan kellett írnom, mielőtt a levél, idő előtt, "elszáll".

Üdvözöl: Miklós
2009-04-25 18:08:06
Kedves viczelek!

Hozzászólásod ugyan némileg jobb vicc, mint amilyen azon bizonyos községbe való kirándulásom volt (amelynél téves utcaszámot hirdettél meg), DE ne keverj össze különböző dolgokat.Amit ugyanis ez az írásom tartalmaz, annak semmi köze a hozzászólásodban felvetett dolgokhoz, továbbá ugyancsak finoman határolod el magad írásom tartalmától.
RÖVIDEN: nincs többféle igazság, CSAK EGY (erről már többször írtam), és abba természetesen minden beletartozik, igy a Gulág is, valamint a nagyhatalmak mai játéka is (ha elovasod ÚJ HITLEREK című versem, akkor láthatod, hogy én az Igazság híve vagyok, amelynek - természetesen - több részlete van, ám egy-egy történelmi eseménynek LÉNYEGE is (!!!) van, amit szívesen tévesztes szem elől).

Üdvözlettel: Miklós
2009-04-25 11:33:15
Kedves Miklós! Ahogy annak idején, azt hiszem Komlós János mondta /Te biztosan jobban tudod, el tudom képzelni, hogy még ismertétek is egymást/ az éremnek három oldala van. Mekkora megdöbbenéssel vettük mi annak idején tudomásul, hogy az a szép és jó Szovjet birodalom, nem is volt annyira, olyan szép és jó. Most azt is tudjuk már, hogy az ellenforradalom se az volt,és úgy ahogy azt mi tanultuk. Lassan azért az is kiderül, hogy a Don-kanyarban se csupa-csupa fasiszta halt meg, úgy egynéhányan…. És talán még az is egyszer napvilágra kerül, hogy a II. világháborúban vesztes országok népei sem mind fasiszta tömeggyilkos, és közöttük is volt súlyos veszteség ember áldozatban. De, Ők mégsem kaptak senkitől milliárdos kárpótlásokat, és ha megemlékezem róluk is , engem fasisztáznak le. Nem vonom kétségbe a zsidó nép szenvedéseit, de nem csak Ők szenvedték meg a háború poklát. Ám a mai viselkedésükből, tetteikből ítélve, / Palesztínok elleni háborúk, a világ gazdasági hatalmában való részvételük/ felvetek egy kérdést. Egészen biztos, hogy az, amit, és ahogyan állítanak, pont úgy volt, túlzásoktól mentesen? Egészen biztos, hogy évek múlva nem lehet majd olyan megdöbbenés, mint a Hős Szovjetek kiderült dolgai után? Szélsőségek természetesen mindkét oldalon, és mindenkor voltak, lehetnek, és valószínűleg lesznek is. De vajon biztosan egyenlő a mércéje mindenkinek?
Van valami ami viszont nagyon elgondolkodtat. Annak idején ha valaki kétségbe merte vonni az „egyetlen”, hivatalos igazságot, akár a Szovjetunióval, vagy pártunk és kormányunkkal szemben, nem börtön járt véletlenül érte? S most ha valaki akár félrevezetés, akár tudatlanság okán tagadni meri a holokausztot, mit is kaphat érte? A minimum, hogy fasiszta lesz. A minimum! De nagyon az a véleményem, ha erővel próbálnak valamit belesúlykolni a népbe, az még sose jött be. Na mindegy, maradok irántad Tisztelettel: viczelek