Feltöltve: 2008-07-25 15:23:27
Megtekintve: 19503
Hűsítő
Ez volt eddig a legkönnyebb modellezés és egyben a legnehezebb anyag-szimulálás is. Lathe spline (esztergálás) metódussal alakítottam ki a pohár, a sör és a hab formáját (ami még egy kis kúposítást és zajt is kapott.) Eddig könnyű volt. Ezután üveget és raytraced rétegeket alkalmaztam, hogy megjelenítsem a pohár deres falát és a buborékokat a folyadékban. A hab is kapott egy raytracer réteget, de a mennyiséget 20-ra csökkentettem (az advanced lighting miatt.) Amikor elkezdtem renderelni, nem számoltam a szükséges idővel. Reggelre tanultam valami újat: le kell cserélnem a procimat egy Core2Quattrora...:(
Így hát ezen a képen egyelőre nem jelenítettem meg a cseppek árnyékait, túlontúl sokáig tartott volna renderelni. Sebaj, majd a következőn...
1280x1024, BitMap, Default Renderer
Így hát ezen a képen egyelőre nem jelenítettem meg a cseppek árnyékait, túlontúl sokáig tartott volna renderelni. Sebaj, majd a következőn...
1280x1024, BitMap, Default Renderer
Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy regisztrálj!